subota, 7. kolovoza 2010.

POLITIČKI NEPODOBNA!!!!!!!

Danas sam na radnom mjestu verbalno napadnuta i izvrijeđana od strane oca i matere mog šefa zato što sam bila na proslavi u Čavoglavima. Nakon što mi je pozlilo zvala sam HITNU koja je odbila doći (jer je doktor prijatelj od mog šefa) ,a kad su na moj drugi poziv ipak došli fino su me bezobrazno ponizili zato što sam bila Hrvatski branitelj.



Dana 6.kolovoza 2010 god oko 13.00 h
Nakon što sam bila verbalno napadnuta, izvrjeđana i prijetilo mi se gubitkom posla od vlasnika prostora u kojem radik( Kemijska čistiona "NINA" Gretva doo ) iako mi taj gospodin (NIKOLA JOVOVIĆ) nije nadređen.
U toj stresnoj situaciji smogla sam snage da nazovem 112 koji su me spojili sa Hitnom službom u Velikoj Gorici. Gospođa dispanzerka koja se javila nije htijela poslati kola već je tražila da ja pješice dođem do njih.Na moje inzistiranje i objašnjenje da nisam od šoka sposobna hoda ti rečeno je da će doći. U međuvremenu sam i dalje bila napadana od strane Nikole Jovović i Marije Jovovič (njegove žene) koja me je još dodatno optuživala i vrijeđala. Za to vrijeme javio se njihov sin ,moj šef (moj nadređeni) koji je na godišnjem odmoru. Rekao im je da Hitna neče doći i da smire cijelu situaciju. Tad sam pozvala policiju neznajuči više što da radim. Oni su mi rekli da dođem u postaju i tamo sve prijavim ,ako imam što. Pošto nisam bila u stanju hodati podovo sam zvala 112 i tad mi je dispanzerka u Hitnoj rekla da su razgovarali sa mojim šefom i da nemaju razloga dolaziti. Ponovo sam inzistirala , jer kako moj šef koji nije ni prisutan može znati u kakvom sam ja stanju.
Pri njihovom dolasku obračao mi se DR. GOLUB ,pitao što mi je i rekao je da ŠTO SAM IH BEZVEZE ZVALA ,DA SAM MOGLA OTIČI U LJEKARNU PO TABLETE ZA SMIRENJE.
Te da će mi ovaj dolazak naplatiti 500,00 HK , a ako im nedam podatke da će mi pozvati policiju.
DR.GOLUB je dobar prijatelj od mog šefa JOSIPA JOVOVIĆA i meni je bilo jasno da se nalazim u bezizlaznoj situaciji. Tad sam pozvala supruga , a njima sam predala zdrastvenu iskaznicu ,karticu dopunskog osiguranja i Braniteljsku iskaznicu na što su se nasmijali.
Pozvali su me u kola Hitne i pitali dali uzimam kakve ljekove i dali sam od čega lječena.
Uzimam povremeno Normabel ,jer sam lječena od Depresije i dijagnosticirano mi je naznake PTSP.
Na to je DR.GOLUB sa podsmjehom rekao ...GDJE SI GA DOBILA U MANJAČI...NAKON 20 GODINA GA IMAŠ.
Cijeli incident je nastao baš zbog toga što su mi otvorene "stare rane". Napadnuta sam zato što sam bila na proslavi "Dana pobjede i Domovinske zahvalnosti"
DR. GOLUB prekršio je sva prava struke i etike i time dodatno ugrozio moje psihičko zdravlje. Ponizio me kao bolesnika, ženu i Hrvatskog branitelja.
Po mojim saznanjima ovo nije prva prijava protiv Dr.Golub.

Nema komentara:

Objavi komentar