utorak, 17. kolovoza 2010.

Branitelji se bune zbog mirovina: Kad mi krenemo na Markov trg, nitko nas neće zaustaviti

"LJUDI su jako ogorčeni. U sebi kipe i ne znaju što da rade. Bit će mnogo problema", kaže predsjednik osječke Hvidre Miljenko Kolobarić. Kolobarić je ovu izjavu za Glas Slavonije dao nakon što su isplaćene prve smanjene braniteljske mirovine, u skladu s Vladinom odlukom iz svibnja ove godine da se povlaštene mirovine veće od 3.500 kuna režu za deset posto.

"Mnogi su u kreditima u koje su ušli računajući na određeni iznos mirovine koji je sada u nekim slučajevima znatno manji", kaže Kolobarić koji organizira zajedničku akciju s još nekolicinom čelnika Hvidre. "Ne zanima me tko je povlašten, tko je lažni branitelji ili invalid. Zanima me što je moje, jer sam svoju mirovinu krvavo odradio", rekao je Kolobarić.
Kolobarić ističe kako nije pošteno da se svi kažnjavaju zato što institucije nisu odradile svoj posao kako su trebale. Revizija Registra branitelja se, tvrdi Kolobarić, mogla vrlo lako napraviti da je bilo političke volje. "Ovo neće proći među braniteljima, a kada mi krenemo na Markov trg, nitko nas neće moći zaustaviti", kaže Kolobarić.

"Proglašavaju nas povlaštenima, a da su svi željeli biti 'povlašteni' kao mi te sa srcem krenuti u obranu domovine, danas ne bi bilo toliko invalida, toliko poginulih... Možda ne bi bilo ni rata, a time ni mirovina", dodaje hrvatski ratni vojni invalid kojeg je novinar Glasa Slavonije zatekao u Kolobarićevu društvu.

Nema komentara:

Objavi komentar